Evilman;3008168 said:Tervepä terve jarza. Ootkin jo vähän aikaa foorumilla ollutkin.
The One.;3037402 said:Mä pääsin vihdoinkin muuttamaan omaan kämppään, ihan luksusta! arty:
Sanos muuta! Oon ihan fiiliksissä jo siitä että saan katsoa mitä telkkarikanavaa haluan (ei ollu omaa tv:tä kotona) :lol:oceanborn;3037638 said:^ Oi, onnea uuteen kotiin! :cheers:
Omaan kämppään muutto on kyllä ihanaa - saa mennä ja tulla miten haluaa! :yes:
Ihan tästä mun porukoitten läheltä - Metsäkankaalta. Mun iskä vuokraa tätä mulle Ei tarvi kyllä kahdesti kehottaa nauttimaan, sen nimittäin teen!Reeta;3038129 said:Mistä päin löysit kämpän? Vuokrallako oot? Nauti niin kauan kun se on luksusta.. se luksus meinaa kyllä vähenee ajan mittaan Karua, mutta totta.
Kenet on heivattu :bugeyedEvilman;3064273 said:Jaahas, toiset löytävät kämpän, toiset heivataan ulos...
:hiya:HennaL;3068520 said:Heips, on jäänyt postaukset itseni esittelyn jälkeen.. Mutta nyt vois ryhdistäytyä ja käydä täällä useammin.
The One.;3064460 said:Kenet on heivattu :bugeyed
No toivottavasti asiat selviytyy teille pian.Evilman;3079561 said:Meidän perheelle tuli häätö. Oli vähän erimielisyyksiä isännöitsijän kanssa.