searching for danish fans?

Hehehe ^^..

Jeg hedder Martin.. Været fan omkring... tja.. 10 år d. 11 :D..
Bor lige omkring Vejle..

Hos dig ? :)

fedt nok..

em, ja har hørt ham altid.
men jeg har været -rigtig- fan i 2½ år mener jeg.

-Og jeg hedder jo Benedicte :)

cool nok, jeg add'er dig ;)

i kan blive medlem af moo-walkers.com evt.?
det er en dansk fan hjemmeside, som laver MJfan komsammen 1-2 gange om året..
vi har været i tivoli i anledningen af Michael's fødselsdag her sidst.

er skam også moo medlem :)
Hvilke andre sider er i på, ud over MJJC og moo?

Har nogle af jer set ham live eller lignende?

Jeg var til WMA06 med nogle andre, og det var en oplevelse der ikke bliver glemt :)

org fedt :).

nej jeg har desværre ikke været til nogle koncerter.

-men jeg har set ThrillerLive musical, & I'm bad balletten :)

Hej alle.

Jeg er også en Dansk MJ fan på 35 år og
har været fan i 25 år og set Michael live 7 eller 8 gange.

jeg har set ham live i Kbh på dangerous tour'en, 2 x i kbh på history tour'en, til MJ and friends concerten i münchen 99, og mødte ham og fik en krammer i berlin i 02 :D

nu bliver jeg altså vildt misundelig! :(
jeg har ikke haft chancen endnu, men ligeså snart den kommer, så SKAL jeg ikke gå glip af det!

** Fråd Fråd **
Ej hvor spændende :)

Det må du lige fortælle om ^^
Hvike har du været til ?

Min første koncert var den 11 juni 1988 i Gøteborg det var en helt fantastisk koncert men et helvede at
vente på for Kim Wilde skulle opvarme først SNOOORK hi hi.

Min anden koncert var på Gentofte stadion den 20 juli 1992. Det var super jeg stod i første række lige foran scenen så jeg så ham tæt på. Jeg havde købe et lilla elefant bamse til ham og det er den han står med her
1Dangletere92.jpg
.

Min tredie koncert var i Bremen, Tyskland 8 august 1992. Det var helt vildt hans fans gik så amok, jeg ved ikke om der er nogle af jer der har koncerten på audio men jeg uploadet den på nettet for nogle år siden, det får jeg stadig et vildt kick af at høre på.

I 1996 tog min veninde og jeg til Prag og så abnings koncerten på History Tour og hold da op hvor var der alt for mange mennesker til koncerten men det var super fedt at stå uden foran hans hotel.

Så så jeg ham 2 gange i Parken den 14 og 29 august 1997 hvor jeg også var helt foran det var en kanon oplevelse og den sidste koncert var i Munchen til MJ & FRIENDS.
Der har jeg også uploadet video fra hotelet og var helt tæt på da han gik lige forbi mig.

Desværre har jeg ikke været så heldig at møde eller røre ved ham som Pimboli men jeg havde nok heller ikke givet slip på ham igen hvis jeg fik chancen for at få en krammer men FUCK hvor er jeg misundelig ; ).

Ahh... Var balletten god?
Jeg fik ikke lige set den, men jeg var dog til Thriller live :)

det var den.. rigtig god en'da.. men i starten tænkte man lidt;
hvordan kan man udfører Michael's liv over en ballet?

-men det lykkedes uden tvivl rigtig godt. er rigtig positiv overrasket!

Og, er du sindsyg nogle fede oplevelser i andre har haft; MJsCinderella & Pimboli ;)

Ja, man bliver rigtig misundelig over de historier ^^

Til WMA06 stod jeg også forrest ved scenen, og hvis det ikke var for 2 chinese people
der maste sig ind, var det mig han gav hånden :p

Back